Ahad, 4 September 2011

SUASANA DI BILIK PEMBEDAHAN

Aku dimasukkan ke bilik pembedahan lebih kurang kul 7pgi kot.,...aku pun xigt dh........

spnjg pjlanan aku xleh nk bygkan cmna la keadaan blik tu...ye la seumur hdup aku xpnh llui semua ni...
smpai2je kt dlm tu...mengucap aku...YA ALLAH mcm ni ke rupanya...tkutnya aku...mna dengan lmpu byk..alat2 bagai lgi...dgn gunting la ape la.....

pas msuk lam tu aku terus diletakkan dibwah lampu yg byk2 2...pas tu trus dibringkan di atas ktil tu..dorg psgkan alat2 tu kt bdan...pas tu dorg mnta aku peluk bntal sbb dorg nk cucuk ubt kebas kt tulang belakang aku...

aku sedar apa dorg buat,cma xdpt tgk je...lbih kurang 15 mnit kot...smuanya dh selesai n aku dpt rsakan yg doc tolak n tarik anakku dri perut...pas tu aku dgr ank aku menangis...dlm hti berkata...YA ALLAH sungguh indah ciptaanMU YA ALLAH...........

misi terus mencuci ankku..slepas itu misi tunjuk ankku n tnya jntinanya...aku sempat mengucupnya sebelum dorg bwa ke wad NICU.........2 hri aku tdo tnpa anak............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan