Ahad, 4 September 2011

DAH DEMAM CMPAK PLAK..........

xbaik lagi demam panas dh kena demam cmpak plak...adoiiiii........anak mak...knpa kamu diuji sebegini..........

aku mula nmpk tnda biji2 n ruam kt leher n muka dia..aku tnya mak aku 'np muka dia cm ni mak''mak aku kata ank hang kna dmm cmpak plak apa'...ish..xkn kot..

bla nk mdi je,aku tgk ada bji2 kt leher dia,aku yakin mmg sahlah ank aku kna dmm cmpak..........tgu dlu 2 3 hri nk tgk,rpanya betul..........

mak aku kta xpa...t bsaq xjdi dh kot sbb kecik2 lgi dh kna mcm2 sakit....
mak aku bgi mdi ngan ayaq daun semambu,bgi mnum ayaq nyioq,bgi mdi ngn ayaq byam duri,bgi mkn sup ayam........mcm2 la usaha kmi buat............

dmm ni pun dkt seminggu jugak la.........dh kna dmm tu,celah2 tu jugak dia skit mulut jdi cm ulser..pnuh mulut pai ke lidah....adoiii.....mnagis lgi aku..sib la kt kg aku tu ada org pndai wat 'seluk mulut' neh.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan