Ahad, 4 September 2011

KENANGAN YANG TERINDAH

Assalamualaikum..........

Setiap org pasti ada kenangan yang terindah dlm hidup kan.......
xterkecuali aku....
erm..kngan yg paling indah ialah disaat aku disahkan hamil selepas 2 bulan mendirikan r/tangga......
aku begitu gembira apa doc bgitahu aku telah mengandung 5minggu.....
org yg pertama aku bagitahu ialah suamiku....
setiap masa dia akan pastikan kesihatan aku terjamin......tp apakan daya aku terpaksa mengahrungi detik indah itu seorang diri kerana suamiku berada jauh di utara..........
pergi klinik pun sorg2..nk makan apa2 pun kna cri sorg2...tp aku tetap cuba sedaya upaya n kuatkan semangat...

sehinggalah bulan 2/2011 perkhabaran gembira buatku apabila dapat tahu yang pertukaran suamiku telah diluluskan...pkir ku dlm hti,berbaloi juga penantian ku selama ni...

pada ujung bulan 4 aku telah mengambil cuti rehat selama 14 hri...ini kerana due date aku adalah pada 27/04/11.....tunggu punya tunggu,aku x jugak bersalin...rindu nk tatap wjah ankku ni...hmpir 10 hri jugak la aku tunggu xjuga lhir...suamiku mula risau..hri2 telefon bertanyakan perkembangan..aku kta xmngapa la syg,doc sentiasa pantau...........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan