Ahad, 4 September 2011

SELESAI PEMBEDAHAN

Selesai pembedahan aku ditempatkan di wad yg sma mula2 msuk dlu............

msa dlm wad tu aku hnya boleh baring dn xblh bgerak sbb tkut luka jhitan tebuka.........smuanya diuruskan oleh misi n adik2 pelatih ..mlunya...tp dh mmg tugas dorg,pe leh buat...slpas 2 hri tbring,misi minta aku cuba berjalan ......msa tu skit yg teramat sgt..ye lah..2 hri tbring,luka jhit pun jdi cekang...........

ptg tu misi hntr semula ank aku ..smpt la aku tdo dgn dia wlupun skjap..pas tu doc bgitahu yg aku dh blh kluar wad tp ank xblh kluar lgi sbb ank aku kna dmm kuning.........menangis plak aku.....bru nk pgg ank dh kna thn wad plak....

mlm tu jugak suami aku smpai n amik aku.sblum blik aku singgah jengok anak aku kt wad MELOR 5A.......sedihnya bla tgk ank duk bwh lmpu,pkai plak spek mta kpas tu,xpkai bju suar hnya pmpers sj...
ank aku duk wad dlm 2 hri pas tu dh blh kuar...slma dia kt sna aku duk ulang alik la p mnyusu dia............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan