Ahad, 4 September 2011

BOSANNYA KT HOSPITAL NI

Aduhhhhhhhhhh.........bosannya kna msuk wad plak......
seumur hidup aku xpnh nk bermalam kt hospital sebegini lama.........bosan..bosan...bosannn

oleh kerana due aku dh post date,so doc klinik yg aku slu wt pemeriksaan kandungan tu sruh aku rujuk ke HOSPITAL SULTANAH BAHIYAH.......

pas blik dri klinik,aku terus bgitahu mak aku yg doc sruh pgi hospital,mgkin kna tahan wad...doc sruh kmaskan barang2...aku dgn semangatnya terus kemas brg yg mna ptut n xptut bwa........

smpai di sana,aku msuk kt wad bersalin tingkat 2..igt aku sorg je alami kes mcm ni..rpanya byk lgi...erm..xpa..sbar lagi...pas smuanya siap,doc pgil nama n bgitahu yg aku kna thn wad..aku ditempatkan di wad kenanga 2A..

start masuk 4 hb smpailah 9hb aku kt sana....bosannya hanyalah Tuhan sj yg tahu........menangis jgn cakaplah...mcm2 doa dh aku bca..xjugak skit..........
pas tu doc bgitahu n mnta t/tgn mak aku yg aku kna msuk ubt (prostin)..ni kira kena pksa la ni.........

msa kt wad tu aku duk lm blik yg ada 4 ktil...org2 yg msuk blik tu smua nya kejap je,pas tu bsalin...kiranya ktil dorg sntiasa bganti org lah...aku tetap di takuk lma...smpai misi pun tnya,'lorh...xbslin lgi ke'...erm..belum la..xskit lgsung.....yg aku kira2 4 bji ubt doc msukkan..xjugak skit......

aku rasa mgkin dh smpai msanya...pgi 10/5/2011 lbih kurang kul 6 lbih aku dh mula rsa skit seolah2 cm sesak npas....msa misi pgil wt CTG,tgk graf dh jdi xelok...doc tnya kamu skit ke..aku ckp ye..sy dh mula rsa skit......trus dorg buat persediaan nk hntr aku ke blik pmbedahan,...msa tu aku menangis..ye la..hnya aku sorg pda msa tu...

en suami aku msih bertugas..mak aku kt kg...tu je la jln yg selamat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan